Svar på kommentar !

Jonte om Nyårslöften !:
va det inte du som sa "varför börja röka om man ändå tänker sluta sen"?

Svar: Hahahaha , joo det stämmer nog . Men om jag ska följa allt jag säger måste jag typ bli gud eller nåt först . Jag tycker fortfarande att det är onödigt att börja röka om man inte vill det och det är ju lättare att inte börja röka än att börja och sen sluta . Jag vet att jag går emot ungefär allt jag någonsin har sagt genom att sluta röka men nu gör jag det iallafall så puss på dig ditt missfoster !
Anonym om Nyårslöften !:
Hur många år har du rökt i?

Svar: Jag gick i sexan när jag började röka så ungefär tre och ett halvt år . Alltså ungefär en tredjedel av mitt liv . Men detta ska det bli ändring på nu ! :)
Marie om Nyårslöften !:
I mina ögon låter det inget vidare när en femton år gammal flicka deklarerar att hon ska sluta röka. Det får mig att undra hur liten den tjejen egentligen var när hon började. Samtidigt är det härligt att höra att du vill sluta med sådana dummheter. Du som är så stark och har en sån fin egen vilja kommer nog klara detta fint. Jag håller tummarna för dig och finns gärna till hands om du behöver lite extra vuxet stöd! Kram.

Svar: Jag förstår dig verkligen och håller med om att det låter helt fel när jag egentligen är för liten för att ens få köpa cigg. Jag tror inte jag kommer behöva något extra stöd eftersom jag oftast bara tycker det är jobbigt . Men tack ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0