Nyårslöften !

Mitt nyårslöfte blir att sluta röka och börja träna !
Hur låter detta gott folk ?
Har fått rätt mycket olika reaktioner på det typ "trodde du gillade att röka ?" , "Varför ska du sluta ?" och "Jaaaa , duuktig tjej !" .
Fast den vanligaste reaktionen är nog ändå "HAHAHAHHAHAHAHAHHA !" .
vet inte riktigt hur man ska tolka det ?
Klart som fan jag gillar att röka men jag gillar pengar också .
Och alla ni som tycker detta är det bästa jag någonsin gjort , det är det inte .
Det bästa jag har gjort va nog att födas .
Det var en otroligt stor och betydelsefull dag i mitt liv !
Ni som ska hålla på att gulligulla er till att jag ska sluta , lägg ner .
Jag gör det inte för att ni ska bli glada och att ni tycks tro att det är därför jag slutar får mig att vilja sluta sluta .
Kan man säga sluta sluta ?
Hahahaha , "inte vilja sluta" kanske låter bättre ?
Oavsätt så är det så här illa nu iallafall .
Jag kommer troligtvis fortfarande röka på fester osv men vafan , man måste ju få leeva lite ?
Och det där med träning kan ju inte va vidare svårt att greja ?
Hahaha , min sommar kropp 2012 kommer ju lätt va den bästa hittils om jag lyckas hålla detta !

Kommer sakna det ♥


Kommentarer
Postat av: Jonte

va det inte du som sa "varför börja röka om man ändå tänker sluta sen"?

2012-01-02 @ 14:49:55
Postat av: Anonym

Hur många år har du rökt i?

2012-01-02 @ 15:09:52
Postat av: Marie

I mina ögon låter det inget vidare när en femton år gammal flicka deklarerar att hon ska sluta röka. Det får mig att undra hur liten den tjejen egentligen var när hon började. Samtidigt är det härligt att höra att du vill sluta med sådana dummheter. Du som är så stark och har en sån fin egen vilja kommer nog klara detta fint. Jag håller tummarna för dig och finns gärna till hands om du behöver lite extra vuxet stöd! Kram.

2012-01-02 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0