Svar på kommentar !

Anonym om Städning = Utgång !:
Varför skryter du så om dina tuttar? tror du att du är snygg eller?

Svar: Det tycker jag inte att jag gör direkt . Ingen tia kanske men helt okej iallafall ! :)

Du har tandställning!:)
Svar: Är du säker ?

Hej allt bra med dig ?
Har du också gula converse?

Svar: Hej ! Jodå allt är finfint ! Ja det har jag , dom är sjukt fina enligt mig :)

skickar en stor kram till dej! :) <3

Svar: Då skickar väl jag tillbaka en kram till dig också ;)

Usch, det gör mig så himlans ledsen att läsa dethär.
På ett sätt vet jag verkligen vad du går/kommer gå igenom. Minns mamma och pappas skilsmässa, det kan ha varit det jobbigaste i mitt liv. Att flytta från barndomshemmet, den plats man vuxit upp på liksom. Fyfan. Är glad att du hittat fördelar med detta :'3 Du är utåt sett världens starkaste människa och jag beundrar dig så himlans mycket!
Massa kärlek till dig vännen, älskar dig ! ♥
Du är min idol.
//Ditt största fan

Svar: Jag blir glad av att höra att du bryr dig gumsan ! Det grejar sig , det vet jag ju :)
Älskar dig också

Jättefin blogg! Allt bra?:)
Har du instragram?:)
Kram!

Svar: Tackar ! :) Allt är toppen ! Nej det har jag inte . Kram ! :)

Känner ni varandra bra? :)

Svar: Jag och Jonas ? Nej vi känner inte varandra sådär jätte bra . Men vi har träffats några gånger , men det va som sagt längesen vi träffades sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0