Depp mode: On ! ;)

Chingchong , inte världens bästa humör här nu va .
Ett sånt där "jag skulle fan verkligen behöva en enda liten jävla cigg i mysigt solsken nu" - humör .
Men nejnej , jag står på mig , har man slutat så har man .
Jag tänker inte fjollsluta . Alltså sluta och direkt gå tillbaka till det .
Egentligen är jag kanske inte så jävla röksugen ens men jag är bara så van vid att ta en cigg och bara slappna av när jag är sur .
Och sur har jag varit några timmar nu , haha !
Tur jag har My iallafall , och Paulina .
Goa brudar , svär !
Kände mest för att skriva och klaga lite , sån är jag .
Nu till något positivare , pratade nyss med världens bästa pojk i telefon .
Nej , ingen pojkvän osv , han är liite bäst ändå .

Han bara: När det snöade idag tänkte jag direkt på dig .
Jag: Jaså , varför ?
Han: Nah , tänkte bara på hur kul det hade vart att brotta ner dig i snön :)
Är det då man känner sig älskad eller ?
Lite glad att man har den pojken är man allt ändå c:
Jaja , nu är det hög musik som gäller !
Funderar på om det är värt att orka ställa sig upp enbart för att sätta luren på laddning ?
Vi kör på det tror jag bestämt .

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: hahah men en stor chipspåse har mycket innehåll trots att den bara är halvfull (:

2012-01-10 @ 01:05:38
URL: http://xoxosandra.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej allt bra med dig ?

Har du också gula converse?

2012-01-11 @ 11:35:17
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0