Svar på kommentar :)

Martin om Kvinnor i köket !:
Du borde också gå runt så ;)
Svar: Kanke man borde det ja ;)


Clara om 23:e dagens bild: Den nyaste bilden på dig själv:
älskar din design :) har du gjort den? :)
Svar: Åhh , tack så mycket ! Ja det har jag (:



Anonym om Jag är svintuff , jag bara inte alltid visar det !:
Jag gillar din attityd en aning tjejen!!
Svar: Kul att höra ! :)




Anonym om 24:e dagens bild: En bild som gör dig lycklig:
e d din riktiga bror lr låtsas?
ni e lika iaf :)))
Svar: Det är min låtsas bror , men det är kul att höra att vi är lika ! (:


Anonym om Mina ögon (a):
"Hasch rökar ögon" som du kallar det innebär att ögonen är rödkantade och att pupillen är stor och glas-lik. D.v.s ögonen får ingen "själ" och blicken blir tom.
Svar: Hahaha , tack så mycket ! Härligt att det finns liiite mer allmänbildade människor än mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0