Mina ögon (a)

Hahaha , jag va ute och jobbade med papi när han bara stannade och tittade på mig .
Han verkligen typ stirrade rakt in i ögonen .
Helt random sa han bara "Jag vet att jag har sagt detta förrut men , jävlar vilka hasch ögon du har !" .
Han kommenterar ganska ofta mina ögon .
typ som förra veckan när han frågade varför jag hade så jävla blåa ögon .
Så jag har alltså tydligen blåa hasch rökar ögon .
Jag vet inte ens hur ögon ska se ut för att vara hasch ögon men det blir svin bra .
Att jag har blåa har han iallafall en poäng i , fast jag skulle hellre haft hans bruna .
Hahahha , stora problem jag har i livet (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hasch rökar ögon" som du kallar det innebär att ögonen är rödkantade och att pupillen är stor och glas-lik. D.v.s ögonen får ingen "själ" och blicken blir tom.

2011-09-25 @ 04:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0