En bok om min helg ungefär

Har varit ledig torsdag , fredag , lördag och söndag , precis som hela min skola .
Två dagar mer än vanligt alltså !
Riktigt underbart att få vara ledig ibland också , skolan är riktigt stressande .
Speciellt när man har massor att plugga upp för att komma in på linjen man vill !

Vad har jag gjort nu när jag vart ledig då ?
Onsdag till torsdag sov jag hemma och vilade ut mig lite men på torsdagen bar det av mot Mellerud .
Ovanligt ja !
Dessutom fick jag med mig både Malin och Kenny upp .
Redan på bussen dit träffade vi Velija .
Vettefan om det hände särskilt mycket egentligen , jag Elias , Malin och Greve drog hem till Anton på kvällen och såg på tv och hade det gött tills Malin skulle hem .
Då skjutsade Anton in henne på moppen och jag följde Greve hem eftersom han skulle jobba dagen efter .
Sen drog jag och Anton hem till han och checkade film och nanade !

Fredag
följde väl ungefär samma mönster antar jag .
Drog runt ute med Anton , Greve och Elias till Greve skulle hem för att han skulle jobba dagen efter och då drog Elias också hem och jag och Anton drog hem till han .

Lördag drog jag , Hannah , Anton , Jesper , Elias , Velija , Didrik , Greve och Eric till vita och grillade .
Riktigt mysigt får jag säga !
Tyvärr regnade det men varmt va det iallafall så det va bara att sätta sig under ett av taken som finns där .
På kvällen träffade vi Sebbe och Ali medan vi väntade på Anton och Jesper som bara skulle vara borta i tjugo minuter .
Tjugo långa minuter tydligen .
Jaja , när alla ville få sova tog jag och Elias moppen hem till han så sov vi där .
Jävla massa katter har dom !
Riktigt gott att vakna dagen efter när det va tjugotre grader ute , det fina vädret verkar dessutom hålla i sig !

Velija klättrar i träd .
Kenny Och Sara .
Hähäh , lilla Joel blåser såpbubblor .
En väldigen vacker Emma ..

Kommentarer
Postat av: Vira

Vad hände med dig och Paulina? Pratar ni aldrig nu för tiden?

2012-05-21 @ 18:21:32
URL: http://kandylandy.se
Postat av: Jonte

sovit hos samma kille två nätter i rad! är ni på g eller så? ;)

Hahaha ska du bli seriös nu din lilla skitunge? :D

2012-05-21 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0