Lite smått sen sist !

Senaste inlägget med text kanske verkade lite smått deprimerande , men då vill jag bara få förklara bakrunden till detta .
En av mina absolut finaste vänner va med i en bilolycka i helgen, fredags för att vara exakt .
Han fördes till näl och fick sy en jävla massa stygn på huvudet , två stygn på ögonbrynet samt ett brutet revben .
Olyckan skedde på fredag kväll och han vaknade upp igen på söndag morgon .
Vilket gjorde mig enormt lycklig , eftersom jag på söndag morgon/förmiddag var på näl och hälsade på honom .
Världens goaste vän mötte mig med ett leende , som vanligt !
Han hade sjukt ont i huvudet och fick ont om han skrattade eller hostade eller om han es andades .
Han fick morfin som smärtlindring på sjukhuset , vilket man blir väldigt trött av , så jag fick bara träffa honom i någon timma sådär .
Sen somnade han en stund så jag kramade honom "hejdå" och satte mig på första bästa buss hem .
Han mår redan bättre .
En riktig överlevare är han , vilket jag är väldigt glad för får jag säga !
Där hade ni min söndag iallafall !
Måndag och tisdag var helt vanliga sega dagar med mycket regn om jag minns rätt .
Idag drog jag till Halimas efter skolan och klippte mig och färgade håret .
Skulle blivit lila men blev närmare svart .
Jaja , en förändring iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0