- Hey stranger ! Nice to meet you , now , stop masturbating .

Känner bara att jag måste dela med mig lite om min udda bussresa igår .
Sätter mig på en ganska full buss och mer folk kommer på .
Efter en stund går en kille på bussen och sätter sig vid ett av dom få lediga sätena .
Någon minut senare sådär knäpper han upp byxorna och börjar runka .
Trodde först att han skojade eller något men han runkade verkligen .
Så där sitter jag typ ett säte ifrån och smsar halva sverige för att tänka på något annat .
Tillslut säger jag något i stil med "Vafan grejar du med ?" och han bara "Oj , ehm nä , inget .." .
Sen slutade han iallafall runka , haha där förstörde jag allt för han .

Och till dig som runkade på bussen:
Kan du använda bussens toalett eller så nästa gång ?
Lite privatliv när du runkar kan väl inte skada dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0