Om livet är en fest så är döden en lång bakfylla .

Helgen var riktigt lyckad !
I lördags var Oskar , Paulina , My och Greve här .
Första gången i lägenheten för alla utom Paulina .
Har försöt moppa golvet (heter det så ?) fem gånger efter det .
Det går bra nu !
Det är fortfarande klet överallt gott folk !
Men det känns inte som jag har tapetklister över hela golvet länge .
Ähähähäh verkade iallafall som om alla hade kul så detta får göras om gubbar !

Igår drog jag , My och Paulina till trollhättan och träffade Daffy och Tobbe .
Fettnajjs !
Goa gubbar det du .
Gjorde inte så mycket , snackade mest i genom allt som hade hänt sen sist och sån skit .
Det va iallafall riktigt gött att träffa dom igen .
När jag kom hem var jag äckligt trött och märkte knappt ens när My och Paulina drog .
Börjar nog bli för gammal för sånt här ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0