Dagen , kort och gott !

Helt okej torsdag ändå .
Skolan var väl precis som vanligt så det är varken bra eller dåligt där .
Sen efter skolan drog jag och Paulina till överby för jag behövde lite nya underkläder och hon behövde en ny bikini .
Jag har en ganska ojämn/udda bh storlek och därför är det svårt att hitta bra bh:ar till mig .
Jag antar att dom flesta som läser denna bloggen vet att mitt humör kan vara lite sisådär ?
Tänk då i en affär då jag letar och letar men verkligen inte kan hitta rätt storlek på någon bh !
Men jag fick hjälp från Paulina , Jenny och mamma och hittade tillslut en vit bh som satt riktigt bra .
Eftersom jag älskar att ha underkläder som matchar även om ingen ska se dom så köpte jag även två par vita trosor .
Sen gick jag till cubus med Paulina så hon fick köpa sin älskade sverige-bikini .
Gah , den är äckligt snygg !
Annars har väl dagen vart rätt lugnt´, planerat lite inför helgen bara .
Men det är en helt annanhistoria så det orkar jag inte berätta nu .
Dags att hoppa i sängen nu barn , natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0