Vi tjejer ..

Vi tjejer ... Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom. - Antagligen för att dom är roliga ?
Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil. - Vem behöver en fucking klocka ?
Vi trycker på dörren fast att det står dra. - Det har inte med kön att göra utan hårfärg !
Vi säger va? fast vi har förstått allt. - Men va ? Varför ? Möjligtvis "Va gjorde ni det ?!"
Vi hatar när vinden förstör våra frisyrer. - Damn dude , deal with it ?
Vi kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något. - Om jag ändå har öppnat kylskåpet kan jag lika gärna äta , right ?
Vi kan se samma film 5 gånger. - Jasså men om jag skulle berätta slutet är det förjävligt ..
Vi måste ringa till våra mobiler för att hitta dom. - Tjaa , det finns ju faktiskt två alternativ . Antingen ger ni fan i att tappa bort den eller så aa , ring .
Vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade. - Ännu en gång är det mer om hårfärg än kön .
Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan. - Nähä , det gör vi väl inte ?
Vi går in i vårt rum och när vi gått ut kommer vi ihåg vad vi skulle göra. - Tycker det är trevligt att den bruden som gjorde denna listan och alla brudar som kopierar den påstår att det är kvinnligt att vara osmart . Fint .
Vi tjejer ...

  • Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom. - Antagligen för att dom är roliga ? Inte bara tjejer .
  • Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil. - Vem behöver en fucking klocka ?

  • Vi trycker på dörren fast att det står dra. - Det har inte med kön att göra utan hårfärg !

  • Vi säger va? fast vi har förstått allt. - Nej , inte vad jag vet . Däremot säger jag "Men va ?" i sisådär varannan mening . Men det är jag personligen , inte alla tjejer .
  • Vi hatar när vinden förstör våra frisyrer. - Damn dude , deal with it !

  • Vi kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något. - Om jag ändå har öppnat kylskåpet kan jag lika gärna äta , right ?

  • Vi kan se samma film 5 gånger. - Jasså men om jag skulle berätta slutet är det förjävligt ..

  • Vi måste ringa till våra mobiler för att hitta dom. - Tjaa , det finns ju faktiskt två alternativ . Antingen ger ni fan i att tappa bort den eller så aa , ring . Detta gäller inte heller bara tjejer .

  • Vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade. - Ännu en gång är det mer om hårfärg än kön .

  • Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan. - Nähä , det gör vi väl inte ?

  • Vi går in i vårt rum och när vi gått ut kommer vi ihåg vad vi skulle göra. - Tycker det är trevligt att den bruden som gjorde denna listan och alla brudar som kopierar den påstår att det är kvinnligt att vara osmart . Fint .


Är det verkligen såhär tjejer ser på sig själva ? Jag fattar helt enkelt inte . Tycker ni själva att så kallat "blonda" saker är typiskt för oss tjejer ? Själv tycker jag att dom flesta tjejer jag känner är smartare än såhär och jag tycker verkligen inte att denna listan stämmer in på mig .
Stå på er lite töser , ni är bättre än såhär ! :)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINGARD.BLOGG.SE

Hejsan bli meldem här?:http://www.supergratis.se/?r=87521

Varför?

Jag tycker du kan det. PÅ hemsidan ska man samla ihop poäng och välja en produkt man kan samla åt som kameror mobiler och andra saker...

Man samlar poäng genom att tipsa om sin egen länk eller gå med i gratis och inte gratis tävlingar det väljer man själv!!

Men jag tycker du ska gå med här du kommer inte ångra dig LOVAR!



KRAM JOSEFINGARD.BLOGG.SE

2012-01-09 @ 14:02:59
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0