Tio onödiga fakta om mig !

Tänkte köra listor lite sådär hela tiden !
Älskar listor av någon anledning .
Dagens lista får bli ,
Tio onödiga fakta om mig : <-- Let´s gooooo  !

  1. Jag får alltid höra att jag va så söt och charmig när jag va liten . Är jag fortfarande eller ?


  2. Jag är helt awesome på att skela , vilket är en totalt värdelös talang att ha .

  3. Jag får lite gullig panik sådär om någon håller fast mig . Seriöst , gör det bara inte .

  4. Jag har lång rygg för att vara så kort som jag är . Det är mina ben som är dvärgiga .

  5. Jag önskar att jag hade fått pappas fina , bruna ögon !

  6. Jag har åsikter om precis allting tror jag .

  7. Jag anser faktiskt att det finns något fint med alla personer . Men jag får erkänna att vissa döljer det bra .

    (Älskade pappsen på bild)

  8. Jag gör väldigt ofta miner . Mycket fina miner dessutom .

  9. Jag va cirkus fem år när jag för första gången lärde mig en hel låt utan till . Det va låten "Ragnar" av Björn Rosenström .


  10. Jag saknar tiden då jag , Fredrik och David va ungefär allt som fanns !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0