Helgen :)

Helgen har vart toppen även om vissa saker va mindre bra .
Till exempel att lilla Markusponken landade på näl i lördags .
Inte helt okej men han klarar sig finfint faktiskt .
Kommer ut imorgon på morran så det är rätt fint ändå .
Jaja , lördagen va jag iallafall på överby med Paulina .
Feeet skit det där ja .
Är det bara jag som är kär i esspressohouses chilatte ?
Ni som aldrig har testat , köp . Nej , allvarligt , köp .
Sen drog jag in till thn och Paulina till frf .
Goa grejor gott folk !
Fast nä , tycker Paulina kunde vart med till thn , menmen , nu va hon inte det iallafall .
Idag va jag först på ett två och en halv timme långt möte och shit sen blev det att träffa Otto som väntade på mig under nästan hela mötet .
Stackars ponken :c
Men han överlevde iallafall så det va väl inte värre än så .
Ähähähäh , "Tiffe , makes people wait" , alltid .
Här snackar vi skills och grymma tidpassningar ska ni veta gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0