Svar på kommentar !

Isak om Kärlek <3:
köp två burkar! om du inte behöver ena så ger du den till mig hehe. vid närmaste eftertanke så är det nog bäst om du köper fyra burkar. som sagt aå tar jag gärna dom som blir över! glöm inte blekshit oxå! <3
när du ändå håller på så behöver jag ett par nya skor <3
Svar: Hähäh , två räcker nog Isakponken ;)
Jo jag hade faktiskt tänkt glömma blekningsmedel , jag har blekt mitt hår en gång och jag gör inte om det . Slet otroligt mycket och usch , nej ! Det måste funka ändå , just nu har jag ju ganske ljust hår ändå :)
Iallafall om man kollar med mitt naturliga brun/svarta hår :)
Köp dig ett par nya dojor då vettja ! ;)

Kommentarer
Postat av: Isak

köp hårfärg på shock! eller partaj, dom har typ samma endå ;)

2012-01-16 @ 22:51:20
URL: http://isakschubert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0