Bitch please .

Hahaha , det är ganska skrattretande att få höra att någon pratar skit om mig .
Speciellt när man får höra vad dom säger .
Jag fattar inte vad som är så svårt med att säga det till mig ?
Hahah , jag är en brud på hundrafemtiosju centimeter och väger fyrtiokilo .
U scared bro ?
Vad ska jag göra hade ni tänkt ?
Förövrigt ville jag bara tala om att personen i fråga hade ännu mer fel eftersom jag inte har knullat någon av dom som hon trodde jag hade knullat .
Men jo , självklart är jag en hora osv .
Sen undrar jag vafan det är med alla "Säg inte dettta till någon , speciellt inte till Therese" .
Hahaha , jag bits inte , svär ;)
Fast fortsätt gärna , erat skitsnack ger mig världens jävla självförtroende !
Jag känner mig faktiskt smått kunglig sådär när sånt händer .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0