Åh , Molly !

Molly , jag kommer fortfarande ihåg hur ledsen jag var når vi blev tvungna att avliva dig .
Det va längesen nu men jag saknar dig fortfarande .
Du va utan tvekan världens finaste hund .
Mamma brukade trösta mig med att du kom till en plats för alla döda där du träffade farfar och fick äta av hans köttbullar .
Har nog aldrig träffat någon som va så galen i köttbullar !
Du va så speciell . En perfekt blandning av Golden , Laika och Schäfer .
Många trodde att hon va en varg om hon va ute utan koppel .
Typiskt för Laikor .
I mina ögon kommer du nog alltid vara den finaste hunden någonsin .
Så många gånger du har lurat pappa för att få sova i sängen .
Pappa på golvet och Molly i sängen . Det är så det ska va eller ? ;)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

söt bild :D

2012-02-09 @ 16:41:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0