Sånna där url koder och tjaffs är väl kul ?

Ändrat om lite igen nu när jag har kommit hem och fått tid .
Gah , blir galen på sån här blajj !
Jaja , kommentar funktionen är back on och jag har ändrat lite färger och chingchong .
Borde man ändra så att dom gråa länkarna till vänster också är blåa ?
För jag gjorde ju rubriken och kommentars länken och det i samma blåa färg ?
Nah bara en tanke jag fick , tryck till om vad ni tycker !
Ah juste , jag har fått höra lite olika om vilken header som va bäst så nu när det går att kommentera , gör det .
Jag kommer inte ta tillbaka min förra header eftersom jag hade den länge och tröttnade på den men gillar ni inte denna får jag väl trixa ihop en ny ! ;)
Kritik är bra så säg vad ni tycker gott folk !



Mina senaste två headers .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0