En tripp till överby kanske ? Jo man tackar .

Funderar på att dra till överby med Paulina i morgon .
Eller aa , det va väl hon som skötte tänkandet , hon frågade mig nämligen nyss om jag skulle med .
Men så har jag ju inga pengar ..
Kanske kan få lite av mina älskade föräldrar ? (a)
Hoppas på det , annars får jag väl följa med Paulina utan pengar .
Man kan ju alltid kolla på saker till en annan gång .
Fast jag måste köpa den jävla hårfärgen snart , bläääääh !
Vill ha lila hår ungefär nu .
Jaja , får bli som det blir antar jag .
Annars får det väl bli annorlunda !


Slänger upp en bild på när jag myser i soffan med mina småbröder och saknar dom lite .
Sen tycker jag att vi låtsas att jag ser nykter ut på bilden eftersom jag faktiskt va nykter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0