"Live the life you love, love the life you live" - Bob Marley .

Trött på alla som klagar på sina liv .
"Jag valde faktiskt inte det här livet" . Gjorde du visst .
Du har fått miljontals val och chanser att ändra på saker och det är dom valen som har satt dig där du är idag .
Det är inte på grund utav ditt utseende eller vilken dialekt du har och när allt kommer omkring är det inte många som bryr sig om att du inte har den perfekta kroppen .
Folk bryr sig om vem du är och vad du har gjort .
Världen är inte så jävla ytlig som alla tycks tro .
Ja , folk har retats för att jag tillexempelt är kort , men det är ingen som egentligen på allvar bryr sig .
Att små retas är ofta något en person gör för att få kontakt , även om det är svårt att se det så .
Mobbning är såklart en annan sak !
Men jag retas tillexemelt ofta med folk när jag inte kommer på något att säga .
Alla gör det om du tänker efter .
Jag ser långt ifrån perfekt ut , men inte fan har jag för lite vänner för det .
Jag har faktiskt alldeles lagom med vänner imo .
Ni har själva byggt upp era liv .
Är det skit så borde ni antagligen ändra på något .
Ingen kommer att göra det åt er , folk ger inte gratistjänster här i verkligheten .
Det är inte synd om er , just sayin' .
"Live the life you love, love the life you live" - Bob Marley .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0