Cool brud skriver om sitt helballa (läs: ointressanta) liv !

Drog till mellerud på onsdagen .
Känns som att jag nästan har flyttat dit vafan .
Men finns ju  goa människor där .
Iallafall drog jag hem till Greve eftersom det va där folket höll hus .
Efter ett tag drog vi till stinsen där jag och My träffade Pk och Jesper en sväng .
På kvällen drog jag och My hem till henne och sov och eftersom hon skulle till skolan dagen efter blev jag tvingad att gå upp klockan sex !
Gah ! Hon är fanimig sjuk ..
Undertiden hon gick till skolan och va duktig flicka drog jag hem till Greve för att fortsätta sova .
Vaknade väl igen vid ett någon gång när hans farsa kom in och frågade om vi kunde hämta Joel på dagis vid fyra .
Så när My , Elias , Didrik och Eric hade kommit från skolan drog vi och hämtade han .
Jag och My satt mest och snackade medans pojkarna lekte med Joel i trädgården .
Sen drog jag , Greve , Didrik och Elias och käkade pizza och då kom Lulle , André och Oskar också .
Sen vettefan vart den dagen tog vägen men pooff så vare kväll och jag skulle dra hem .
Så nu sitter jag här , själv .
Kul liv .
Jag vet tack ..


Bara för att vi är coola .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0