Mitt humör ♥ facebook ?

"Gilla den här statusen om du tycker att jag är minsta lilla söt"
Bitch please !
Kan inte alla jävlar bara skaffa ett självförtroende istället för att behöva tigga "komplimanger" (om man nu ens kan kalla det så ?) på facebook .
Jag sitter just nu och funderar på om det är facebook eller hela jävla mänskligheten jag hatar .
Samma sak med tjejer (Aa , oftast tjejer) som lägger ut halvnakna bilder på sig själv och skriver "usch , jag är så tjock" .
Well , om du nu tycker att du är så tjock , vilket tjejerna som lägger ut den typen av bilder sällan är , varför visa upp hela din "feta" kropp för alla möjliga på facebook .
Ha lite självrespekt förfan !
Behöver ni verkligen någon annan som ska tala om för er att ni duger som ni är ?
Det kommer aldrig vara så att alla tycker att ni är fina , folk tycker olika , så den skiten kommer troligtvis trycka ner er mer än vad det hjälper er .
Snälla , sluta sälja er själva för likes !
N är vackra precis som ni är ändå .

Och nej , nu riktar jag mig inte bara till tjejer som trycker upp tuttarna i kameran.
Killar är inte alltid så jävla bra dom heller faktiskt .
Alla klagar på tjejerna som tar kort i bara bh på fb , men killarna som ska stå och spänna magen framför camen för att fjäska till sig några likes är inte mycket bättre dom .
Just sayin !

Kommentarer
Postat av: Vira

U mad bro?

2012-04-10 @ 02:37:05
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0