Senaste

Satt uppe och pratade med pappa hela natten igår .
Vi pratade om precis allt faktiskt .
Jag älskar när vi verkligen pratar ut .
Och jag älskar dig pappa , trots att vi väl har våra sämre dagar ibland ♥

Skoldagen igår gick ganska fort och så , jag va trött som ett as för jag har inte riktigt lyckats ställa om till skoltider än .
Så jag kan alltså inte sova på nätterna .
Jag och pojkarna hade sudd - och papparslapps krig , hähähäh .
Sen gick Malin med och fightades också , ohyä va tuffa vi va där du !
Fast när jag skulle kasta en lapp på Joel glömde jag släppa taget om den .
Hahahah det säger något om hur trött jag va :(
Nu blir det nog bums i duschen eller så stter jag här en stund .
Verklar nämligen som detta blir en hemma kväll eller så .
Annars kaaanske jag går hem till Paulina .

Bildbrist .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0