Pungspark vs mensverk ?

Jag tänkte precis  på det där tjafset alla har på fb .
"mensverk eller pungspark , vad är värst?" helt ärligt tror jag pungspark gör mer ont än mensverk .
Och då har jag ändå sjuk jävla mensverk och då det har vart som värst har jag tillochmed spytt av den .
Fast en pungspark får man mer skylla sig själv för .
Jag menar allvarligt pojkar , nåt fel måste ni ha gjort om ni får en nötknäckare ? ;)
Men jag tycker fortfarande mer synd om killarna , för när vi har mens lider både dom och vi av det .
Och det är väl antagligen då dom får flest pungsparkar .
Men får dom en pungspark är det bara dom som lider av det .
Så jag är glad att vara tjej ändå och fattar faktiskt inte varför alla tävlar om ifall det är tjejer eller killar som har det värst .
Jag är mer stolt om jag har det bäst ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0