Forever alone

Kom precis hem från skolan .
Känner att jag börjar bli trött på alla som ska komma på vem jag "är kär" i .
Absolut eftersom jag inte är kär alls faktiskt .
Jaja skiter i vilket , jag vet nog bättre än dom känns det som ;)
Äntligen va både jag och Toel i skolan iallafall !
Har saknat honom faktiskt , hähähähä .
Eller jag har saknat nästan alla mina pojkar faktiskt , jag har blivit sjukt beroende av dom .
Och några tjejer också självklart , men antar att ni har hört min åsikt om tjejer några gånger nu ? ;)
Aja , nu ska jag gå tillbaka till att kasta popcorn på katten . Det är viktigare .
Forever alone
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahhahahahahahah kasta popcorn på katten ?? xd

2011-09-13 @ 17:00:48
Postat av: Malin *^.^*

tjejor är komplicerade...



;)

2011-09-13 @ 17:11:11
URL: http://itsadreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0