Frisk !

Idag är jag inte sjuk längre faktiskt .
Kollade tempen för en stund sedan , helt frisk !
Däremot är jag fortfarande hes osv , men det grejar sig väl snart .
Epa träff i brl idag , skulle sjukt gärna åka dit och kika , men vi får se hur det blir .
Men mami tror ju inte på att jag är frisk heller .
Idag har jag mest legat i sängen och myst med pissen och så .
Det va ingen som sa attjag va fin i cam igår .
För ja , cam är en bra sysselsättning när man är sjuk .
Men dom bara skrattade åt mig när jag satt där i pappas t-shirt och turban i håret .
Är det så jävla konstigt att jag inte orkade blåsa håret ? :o
Jag tyckte det va fint ..
Men jag fick iallafall tumme upp för att jag vågade visa mig osminkad och ofixad .
Pfft , skulle inte jag våga ? 
Ni ska också få se bara för det !


Svartvit .

Vanlig .

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Tävla om ett iphone skal i min blogg. Och om du inte äger en iphone kan du ju lotta ut skalet i din blogg eller ge bort det! :D



ps. lottar ut minst ett tröstpris!

2011-09-10 @ 17:49:44
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Felicia

behöver du hjälp med designen? Jag kan hjälpa dig, om du har något i "utbyte" :) om du är intresserad, hör av dig till mig! :)

2011-09-10 @ 18:58:14
URL: http://Fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0