Ute med mami :)

Varit ute mad mami hela dagen faktiskt .
Va och kollade på min pro plats i vargön eftersom jag börjar på måndag .
Så har vi varit ner på en strand och uppe på hunneberg så jag fick leka med kameran lite , jag är inte så van vid den nya än .
Vi avslutade allt detta nyttiga friluftslivet med att jag tog henne till castellos i vänersborg så vi fick käkat chipset .
Det va första gången för henne och hon såg riktigt tveksam ut till att äta en pizza med chips på .
Fast vet ni vad ? Hon gillade den !
Vi fick pratat en hel del och det va längesen jag och hon umgicks sist .
Sörstår mig inte på folk som låtsas att dom inte bryr sig om sina föräldrar , jag älskar mina .
Så deså ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0