Regnet öser ner bara en fönsterruta härufrån .

Inte världens bästa update , men så äre med mig .
Jag bloggar när jag orkar .
Igår va jag och Paulina i uddevalla typ hela dagen .
Vi stack dit vid kanske typ fyra eller något (?) och åkte hem typ elva .
Hahaha , vi drev med några killar över lur , nämner inga namn , men läser dom detta inser dom nog att dom blev blåsta igår .
Förlåt för det isåfall , men kul va det !
Träffade några kungsbacka killar också , trevliga typer det dära .
Så va det fullt med volvoraggare och A-traktor pojkar över hela kampenhof .
Va det någon jävla träff av något slag där eller ?
Jag trodde liksom frändefors hade mycket volvo raggare osv men där ser man .
Nämen , vi hade riktigt mysigt faktiskt .
Just nu sitter jag hemma hos min faster och kusinerna , fast kusinerna sover .
Jag ska bo här i två veckor nu så får väl göra mig som hemma här .
Känns som jag skulle göra vad som helst för lite sommar nu .
Några bruna uppskrapade ben och solbrända magar .
Sounds gööööööööööött !
Men men , har hösten börjat så har den , bara typ åtta månader tills det blir varmt igen .
Hähähä , det går fort (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0