Onsdag - torsdag .

Hej , jag är sjuk .
Jag som aldrig blir sjuk ligger nu här och svettas , fryser och snorar och har mig .
Skit äcklig är jag , hähäh .
Huvudvärk har jag också , det gör allting ännu bättre .
Hoppas skiten är över imorn .
Igår och idag va det ungdomsdagarna i vänersborg .
Vi fick lyssna på föreläsningar om sex , droger , förhållanden och lite om hormoner och om hur kroppen påvärkas av olika saker .
Rätt intressant faktiskt tycker jag . Absolut när Pär skulle berätta om sitt liv .
Han är en fyrtiosju årig föredetta knarkare som började knarka redan som tolvåring .
Hans livsberättels kom rakt från hjärtat och det kändes rätt i hjärtat på mig med .
Sedan igår på kvällen va det fest på tg .
Ida körde dit mig i våran älskade kundvagn men då flippade "vakterna" på oss .
Vi hade skit kul på festen faktiskt !
Nästan hela kvällen va lyckad , jag va med Ida och Paulina eller bara en av dom helatiden .
Men jag och Paulina bestämde oss för att gå hem lite tidigare pågrund av en grej som hände där inne .
Älskar att du ställde upp för mig tjejen , du vethur mycket du betyder ♥



Kommentarer
Postat av: Paulina

De va förjävligt !

Att någon kan vara som dom ;o

Jag visste att jag va tvungen att hoppa in oh göra ngt , oh absolut hjälpa dig!

De är en tvilling plikt att göra!

När de händer ngt sånt tvivlar man inte ens , man bara gör de !

Älskar dig tjejen , du betyder för mig oxå <3

2011-09-09 @ 08:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0