Axxxxeeee (:

Precis duschat och när jag än en gång lånade pappas schampo istället för att ta mitt eget tänkte jag på samma sak som vanligt .
Varför i helvete blir det jävla skummet inte blått ?
När jag häller shampot i handet är det blått ju .
Sen gnuggar jag in det i håret och poff så är det vitt !
Det spelar ingen roll hur mycket eller länge jag än gnuggar så kan jag ändå inte få det att bli blått .
Så jag frågade mamma , som inte hade en aning om varför .
Då frågade jag Tony den allsvetande , som inte heller visste .
Jag började ge upp hoppet när jag till sist frågade pappa , Och han visste iallafall !
Fast det förstås , pappa vet ju allt ?
Iallafall va det för att skum reflekterar ljus .
Dvs , har du en röd lampa i rummet är skummet rött , en blå lampa så är skummet blått och vanlig lampa så är skummet vitt .
Men har man istället ingen lampa , så syns inte skummet ;)
Hahaha , detta har jag gått och funderat på i flera månader så va det bara att fråga pappa .
Förövrigt luktar det blåa axe paketet så sjuuukt gott !
Hahahaha , jag använder shampot när jag bara ska vara hemma så jag kan gå runt och lukta på mitt eget hår .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0