Min nyckel är veck .

VART FAN ÄR MIN JÄVLA SKÅPSNYCKEL ?
Ingenstans ju , eller är det någon jävel som har tattat den ?
Sist gång jag hade skåpet upplåst va i tisdags , sen bara BAM ! Så va nyckeln borta .
Hur kan saker bara försvinna ? bara så liksom ?
Åhhhhh , en ny kostar åttio jävla kronor .
Man kan ha roligare för åttio kronor i mina ögon .
Jag ska hitta nyckelhelvetet !
Någon som har sett den ? Liten jävla sak , guldig , med rund topp ?
HAHAHAHAH ingen liten söt filur på skolan som vill hjälpa en liten stackars tjej ? :(
Åååh , rage face typ .
Kan någon ge mig min nyckel innan jag rövknullar er allihop ?!
Ja jag kan rövknulla folk .
Tjejer är bra på det , så är det bara .
Alla kan gå och dö . puss hej .
Jag kommer på era bagravningar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0