Varje vecka är det helg

Heeeelg igen !
Är hos My och håller henne sällskap eftersom hon är invalid .
Hennes fot är sexig ! Man bara rauuuuwwwrr (a)
Funderar på att dra med henne tillskolanpå måndag istället för att åka till dalbo .
We'll see , we'll see .
Blev aldrig att färga håret i torsdags så vette fan när jag ska göra det .
Aja,nu är det snart rött igen iallafall , härligt !
My ligger i sängen och är invalid .
Jag funderar på att hoppa ner och våldta henne men vet inte om jag orkar idag .
Igår vart det nice !
Jag och Becka drog till vbg och träffade My och hennes störda vänner (a)
Nejdå, dom va.. charmiga .
Sen drog jag My och Becka till överby för att träffa Daffy , Mackan och Johan .
Härligt att träffa Daffy igen , det va längesen sist ! :o
Aja , men dom skulle hem till nossebro igen sen ovh eftersom vi inte kunde hänga med drog vi till vbg igen .
Mys kompisar har ett band och skulle spela påungdomshuset så vi pyste dit .
Typ drog runt med Jonathan och hans vänner .
Och massa blablabla typ , hahhaha , jag får aids på Mys tangentbord .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0