FREDAGENNNNN !

Åhhhhh , hur ska jag någonsin kunna förklara helgen så att någon förstår ?
Den va sjuuukt gooo iallafall !
Kan ju börja lite smått med fredagen iallafall .
Direkt efer skolan åkte jag och kollade på lägenhet .
Riktigt fin faktiskt , jävla nice balkong vart de hahah älskar balkonger !
Aja , sen drog man till mellerud då .
Träffade My och drog runt i med henne .
Så stack vi och käkade pizza och sen till järnvägstationen .
Där tröffade vi massa härligt folk . Själv va jag väl mest med PK och Jan tror jag .
Men det är bara för att dom va smått awesome så jag fick låna Jans tröja och PK's knä .
Jag och My va dessutom tuffa nog att missa kvällsbussen hem .
Men PK räddade mitt liv igen , kunde fan gift mig med han just då !
Vi fick åka hem med hans kusin och kusinens kompisar .
Hahahaha , My fick sitta bak i PK's knä och jag fram i hans kusins knä och förklara för chaufören hur han skulle köra ;d
Men vi kom hem iallafall , tack underbara människa som körde , tack underbara människa jag fick sitta i knät på och tack underbara PK som fixade skjutsen hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0