Mobbning

Mobbning är otroligt fegt och hämskt .
Såg idag än en gång mobbning på nära håll .
Killar på tretton år som medvetet trycker ner , förnedrar och slår några av de mindre populära jämnåriga .
Det är stor skillnad på när man kallar någon kompis något på skoj och när man går på andra så .
Vissa tycker jag är mesig för detta men jag blir så oootroligt arg när jag hör att det finns människor som beter sig så fruktansvärt vidrigt mot varandra .
Folk är olika , acceptera det !
Ni behöver givetvis inte gilla alla men håll käften då ?
Hur svårt är det , ingen förtjänar att bli behandlad som sopor .
Det är inte erat problem om någon är tjock , ful , fattig eller luktar äckligt , ni får ha eran åsikt men ni behöver inte behandla dom illa för det .
Sååå , då vet alla vart jag står om detta , jag får lust att slå ner alla äckliga mobbare .
Sen inser jag att dom också är människor och vill man att dom ska respektera andra får man respektera dom .
Men jag kan bara inte förstå vad som kan driva en människa till att vilja någon annan någåt så ont ?
Jag är iallafall sjuukt emot mobbning , punkt slut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0