LÖRDAG

Åhh , min update är ju fin !
Fast kanske inte ..
Helgen var riiktigt trevlig förutom att det inte direkt va varmt .
På lördagen åkte jag och Paulina till ua och myste .
Drog typ till torp och köpte en halsduk och sen va det tänkt att man skulle träffat Tony fast hans kort hade gått ut .
Sen när han lyckedes fixa det där med busskortet somnade han och missade nästa buss .
Så vi träffade alltså inte han .
När vi skulle åka hem igen gick det sjuukt dåligt med bussar , men vi lyckades iallafall åka till thn så man kan ta en buss mot vbg sen .
När vi satt på bussen och väntade på att den skulle åka från thn mot vbg va det plötsligt någon som slog på rutan .
Hahaha , det dödade mig , fifän vad rädd jag blev !
Aja , modigt . Det va iallafall tre snygga killar som stog utanför och jag tror dom försökte tigga cigg .
Men vi gick aldrig ut för att träffa dom , därför vet jag inte helt säkert om det ens va det dom ville .
Sen blev det hem , kolla tv med familjen med en slaggande Paulina över sig . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0