Dagen !

Idag drog jag och Paulina ner till vänersborg och träffade Kenny .
Hihihi , han fick typ halva våran pizza , gött så man slapp slänga massa !
Sen drog vi tre bort till studion och lyssnade på när Jonthes band , "The bermuda process" repade .
Riktigt duktiga pojkar ju , sjukt nice band .
Efter någon timme eller så drog jag , Kenny och Paulina ner på torget och satt utanför bion och tjötade .
Hahaha pratade om förhållanden och shit !
Sen kom bandet också ut och skulle käka på "lilla köket" så jag och Paulina drog med dit medans Kenny snackade med Westman .
Hahaha , orkar inte fölrklara mer , är fett trött .
Menmen , dunder skön kväll iallafall (:
En bild sägermer än tusen ord :

Kenny



The Bermuda Process



Jag och tvillingarna



Knullrufs !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar gilla att fota killen i linne , din kille eller ?

2011-11-01 @ 13:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0