LördagN !

Jaaaaaaaaa , fick en stund över och tänkte berätta om lördagen också då .
När jag ändå kan liksom ;)
På lördagen åkte jag och My till götet och göttade oss .
Träffade massa folk , hahah typ dom ända jag kommer ihåg är Coffe , Sköldpaddan , Erika och Chris .
Fast Erika kommer jag ihåg mest för att hon hade med Alice ,  hennes pitbull .
Hahaha , världens charmigaste hund , säger man typ "vad gör hitler ?" så hailar hon .
Det ska jag också lära min hund om jag skaffar en .
Sköldpaddan färgade sitt hår lila inne på handikappstoan också .
Skit snyggt blev det , passade honom .
När vi kom till mellerud igen kom Isak med mjukisar till mig bara för att jag hade gått runt och tappat byxorna hela dagen .
Duuuuuuuuuktig pojke !
Så fick han stanna med oss och vänta på att Trollet skulle komma .
Trollet skulle nämligen sova över hos mig och My .
Hihihi , My fick köra runt mig och Isak i en kundvagn när vi väntade på honom .
Aja , när vi kom hem mös jag , My och Trollet ner oss i sängen och såg på "Liar Liar" och tjockade oss .
Efter det "drunken master" och tillslut en zombie fil och slaggade .
Myyyyyyyyyycket intressant , men grymma filmer iallafall .
Nu får jag nog nana , nattinatti folkZ!


Bilder från hela helgen osv kommer imorgon btw !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0