Jösta Bäver !

Tänkte snacka om Justin Bieber eftersom alla har så mycket åsikter kring honom .
Jag tycker inte om hans musik , hans röst , eller hans utseende .
Nej , jag är inte avundsjuk på hans fjortis fans .
Kände mig bara tvungen att tala om att jag inte är avundsjuk eftersom så fort någon inte tycker om honom får den höra " du är bara avundsjuk för att han får tjejer och är snygg " .
Hahaha , snygg ? Njae inte direkt tycker jag .
Sen vill jag ändå inte ha fjortisbrudar efter mig så den funkar inte heller .
Jag vill iförsig inte ha någon brud alls , jag är mer inne på killar men u get the point ?
Nu säger jag inte att det bara är fjortisar som lyssnar på Justin Bieber men måånga .
Sen fattar jag inte hur man kan gilla en artist och motivera det med att han är snygg .
Om han nu är snygg , vilket Bieber inte är , kanske han skulle sattsa på att bli model iställer för sångare imo .
Jaja , antar att jag omöjligt kan få folk att hålla med mig så ni får väl tycka som ni vill så tycker jag såhär .

Kommentarer
Postat av: isakschubert

ÄLSKAR DIG NU TERRAN!! :'D <3

2011-11-12 @ 18:52:44
URL: http://isakschubert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0