Senast (:

Härligt med aids internet .
Menmnen , även om mitt internet inte hade aidsat hade jag inte bloggat på ett tag .
Jag har faktiskt inte haft tid det senaste .
I lördags åkte jag iväg och träffade My , vi va bara hemma och chillidillade med godis .
Hähähähähä , tjocka barn är söta ?
Men på söndagen blev det iallafall att dra ut på stan med Paulina .
Hääärligt härligt , och ännu härligare på kvällen att komma hem till mamma Iren och pappa Roger .
Man saknar ju familjen brutalt när man inte träffar dom !
Aja , på måndagen drog vi till vargön och träffade Kenny .
Förutom mina underbara aggro ryck var det en helt okej dag .
Och när det väl blev kväll pyste jag iväg till My och nanade där .
Sen hängde jag med henne till skolan och träffade massa chill folk .
På kvällen blev det att dra in till mellerud med My och träffa PK , Elias , Affe och Jan .
Intressant och så vidare .
Jag är äckligt trött och sitter bara här och rötnar med två liter cola , puss på det ! ♥
Som sagt , ingen tid att blogga dude :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0