Frågestunden är avslutad .

Bestämde mig för att avsluta frågestunden.
Fick inte in många frågor , menmen ni får svar på det ni ville veta nu iallafall .
Av: Anonym.
Hur kan du ha två mammor och två pappor??
Svar: Jo det är såhär att jag har ett par biologiska föräldrar (Rana och Pierre) sen gör jag allting mer kompliserat genom att bo hos Paulina ungefär halvtid om inte mer . Alltså är jag väldigt hemma hos henne och kallar hennes föräldrar för mamma och pappa och anser faktiskt att hennes familj är min familj .
Jag älskar dom allihop åthelvetes mycket !
Av: Anonym.
Vrf har du ingen pojkvän? Du e ju nt ful lr så<33
Svar: Jadu , sånt är svårt att svara på .
Jag antar att jag inte har hittat " den rätte " .
Om det nu finns någon sån , jag har aldrig trott särskilt mycket på "så levde de lyckligea i alla sina dagar".
Av: Emma.
Favoritband? ^^
Svar: Svååårt ju !
Men känner mig lite skyldig att svara The Bermuda Process eftersom jag känner pojkarna ;)
Av: Anonym .
vicka är dom snyggaste killarna du vet?
en kompis och en kändis tack ;***
Svar: Uff ! Kändis-Twitch , kompis-Alla mina kompisar är snygga men måste jag välja blire nog Charlie ponken som det är just nu :*


Twitch ♥


Charlie (:
Av: Vira.
sexuell läggning? :3
Svar: Hetrosexuell , fast jag skulle precis lika gärna vara bi . Jag tycker inte att könet spelar så stor roll , det är ju personen som är det viktiga . Men än så länge har det iallafall bara varit pojkar för mig !
Av: hektors fanclub asså .. !
Är du typ dalbos nya hektor ?
Svar: Nej jag är absolut inte "den nya Hektor" , snarare "den första Tiffe" (;
Men jag ser det som en komplimang att bli jämförd med henne eftersom hon verkar som en störtskön brud !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0