Svar på kommentar . Till och med bloggläsarna är vikt fixerade !

Anonym om .:
kvinnligt.
Svar:
Ja , precis lagom kvinnligt faktiskt !

Anonym om .:
Gått upp i vikt det senaste?? Kanske dags att sluta äta godis och börja röra sig innan du blir fet?
Svar:
Ursäkta ? Hahahaha , försöker du påstå att jag är tjock ska du bara veta att sånt inte biter på mig .
Jag är medveten om att jag kanske inte direkt är mager , men det vill jag inte vara heller .
Har ingen aning om ifall jag har gått upp i vikt det senaste , jag har viktigare saker för mig än att stå på en våg dagarna i ända för att hålla koll på att jag inte går upp ett vikt i gram .
Herrre jävlar vad fel det kommer gå den dagen du slänger sånna kommentarer till folk som bryr sig och tar illa upp .
Shiiit vad jag verkar arg nu , men tänker bara på om någon av de vännerna jag har som är oroliga för sin vikt skulle få en sån kommentar . Det skulle verkligen göra dom illa . Tänk dig för !
Men som jag brukar säga : Hellre över viktig än oviktig !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0