Melleruuuuuud

Mamma väckte mig med frukost på sängen idag .
Blev jätte glad tills jag insåg att hon bara ville ha hjälp att byta bromsbeläggen på våran fula nissan .
Så fick man klä på sig och ut och greja .
Synd bara att inte pappa är hemma då hade ju jag sluppit .
Senare blir det mellerud med pojkarna .
My ville också få följa med så det sa jag att hon fick .
Ingen kan väl ha något emot att ha med min lilla busunge ?
Hahaha , vet inte riktigt vilka som kommer men Kenny bad mig följa med .
Trooor det va typ PK , Didrik , André och kanske några till .
Säkert Kennys brud också det är ju ganska troligt ?
Hahaha , jaja , det blir som det blir .
Nu får jag iallafall börja fixa mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0