Varör klagar jag ?

Jag har lärt mig inse hur fort något kan ändras .
Att allting inte alltid kommer vara som det alltid är .
Men det kan vara lika bra ändå , kanske bättre .
Carpe diem .

Jag har ett väldigt intressant liv ?
Fast inte riktigt .
Kajsa kommer hit imorn , jag saknar henne :')
Allt ska bli lika bra som vi hade planerat , bara inte på samma sätt .
Och vet ni , korsetten åker av lagom till JunkFest iallafall :D
Ska bli minst lika awesome som förra året !
Om inget mer händer men det får det låta bli med !
Känner att jag har blivit en deprimerande person .
En såndär jag aldrig velat vara .
Ska jag ändra på förstår ni !
Allt är ju jätte bra egentligen , jag borde sluta klaga .
Tack Sanna , för pratstunden , den värmde !


Innerst inne älskar jag nog mitt liv :')


Kommentarer
Postat av: Sannah

Älskar dig <3

2011-05-04 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0