Epa - Therese ? :)

Och NU är jag hemma från grums ;)
Det trodde ni inte om mig va ?
Att jag har ett liv , ha ! Tänka sig asså !
Nämen det va väl trevligt med en dagstur en bit upp i landet .
Jävlar sicken go dialekt endel hade !
Och jag trodde seriöst att jag skulle dö när en epa körde fortare än morsan !
En epa seriöst ? :(
Fast vi körde faktiskt i 80 då , wohow liksom ..
Får epatraktorer köra så fort eller va det en liten buse ? ;)) 
Isåfall ska jag lätt ha en ;)
Eftersom jag inte får köra moppe för mina föräldrar efter att jag skadade mig låter det faktiskt som en bra ide :D
Epa-Therese , det låter väl som något bra ? (a)

 


Volvo 760 (?) A- Traktor .


Volvo 240 A- Traktor .



Volvo 740 A- Traktor .


Kommentarer
Postat av: Anonym

A- traktor är jävla ovärt !

2011-05-17 @ 13:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0