Jävlar vilket tjöt det är på mig ! :D

En riktigt tjock och slapp dag får jag säga !
Inga cash på luren , det är därför jag har vart lite dryg där :)
Onödig dag känns det som , men varje dag orkar jag mer !
Och snart är ryggen frisk och jag blir mig själv ;)
Hahahah , fast så hämskt är det inte , jag överdriver nog mest :)
Jag fryser , hahaha , hur kan jag alltid frysa ? :(
Danne och Jonte va söta förut , verkligen ..
Fast ne .
Jag är inte porrig mot dom fast dom säger det ändå .
Det är inte rättvist !
Hahahaha , synd om mig vafan :D
Jag skulle skratta åt vad som hellst nu tror jag .
Och nej , jag har inte knaprat i mig av morfin tabletterna .
Min mamma är söt faktiskt .
eftersom jag bara den här veckan har fått två linnen , tre t-shirts , ny jacka , en hoodie , en ziphood , två byxor , en mascara , en bh och en jävla massa trosor och sockar !
Hahahah , jag brukar inte få så mycket :o
Jaja , slänger in en bild på hur charmiga jag , Danne och Jonte var ;)




Och nu får ingen ta detta seriöst .
Det är inget puss-kyss-knull mellan oss så inga onödiga kommenterer ;)

Det heter jävla inte jeffla :(


Kommentarer
Postat av: Danne

Jefflar heter det efterblivna cp barn!! <3

2011-05-06 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0