Jonte och Danne ! :D

Lovade Jonte att berätta om när jag träffade dom häromdagen! (:
Ja , hahaha vart ska man börja ?
Jonte , Danne och några av deras kompisar hade vart i Åmål och skulle hem igen på söndagen då .
Men då fick dom en snilleblixt och ringde mig , så träffades vi i frääzz .
Hahaha fifan vad pojkarna retade mig för hur 'stort' fräz är .
Aja så vi gick runt och snackade lite och Jonte klagade på att han inte fick ha mig på axlarna eller kasta mig i ån eller något annat som han tycker är kul .
Dom är sådär smått retard båda två faktiskt .
Typiskt !
Aja , vi typ körde sanning/konka och sånt cå snacka vi minnen från gotland :)
Och jag måste erkänna en sak Danne , jag tog smygkort på dig förr i tiden (a)
Hahahah , innan vi snackade tog jag kort på dig , där på morgonen .
Såå , nu vet du att du inte bara 'råkade' vara med på kortet .
Fast jag antar att Jonte redan har sagt det ?
Tycker att jag är modig som sa det ändå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0