Jag får vingar :DD

Det börjar faktiskt va segt att inte va i skolan.
Eller aa , iallafall att inte träffa något folk.
Blir lite sisådär att gå hemma men man får ju ta det lite lugnt ändå.
Vore ju förjävligt om frakturen rörde sig.
Btw håller jag på att få mounteverst på min rygg .
Jag svär ! Det är faktiskt helt sant och jag ljuger aldrig (a)
Eller så håller jag på att få vingar kanske , det låter också ganska troligt faktiskt .
Iallafall har jag en liten knöl/bula på ryggen.
Och nej , det är inte något blablabla med frakturen som har svullnat , det vore ju orimligt (a)
Hahahah , ja verkligen :)
Ni borde seriöst känna på min rygg någon gång !
Det är svin tufft ju , jag svär :D
Äntligen ett bevis som vem som helst kan se på att jag inte hittar på allt om hur synd det är om mig :DD

Nä jag bara skoja.
Jag är faktiskt väldigt rolig. Tycker inte alla det ?
Det är innarst inne inte så synd om mig , tänk på barnen i Afrika för fan Therese !
Skäms på mig :(
Nu ska jag lägga mig i sängen och skämmas , godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0