:DD

Ahh , härligt med snö !
Skoja , snö är inte härligt , det är blött och kallt .
Dessutom är det Maj , wtf , vår förihelvete inte höst/vinter ?
Men jag är inte typen som klagar , nejnej , inte alls förstår du .
Jag är jätte glad ändå , gladare än glad faktiskt .
Idag ska jag nämligen inte bara sitta hemma och ta det lugnt vilket mina föräldrar är förtjusta i om jag gör.
Eftersom det tydligen är väldigt farligt det här med att ha ont i ryggen.. ;)
Jaja , men ska iallafall få åka till överby , wohoow , jag har ett liv ! :D
Ehehehe , tro mig , ni skulle också va dumma i huvet om ni var jag .
Jag är faktiskt sjukt trött på att vara hemma , men bättre här än näl (:
Och Paulina kanske kommer sen , hon är allt för söt den där filuren ;)
Får locka hit Kajsa någon dag också , ååh vad jag saknar alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0