...

Nästa gång du funderar på att prata med mig , låt bli !


Förövrigt är allt toppen och allt rullar på som en tjockis på ett maraton !
Theo va här idag , så fick han träffa min klass och shit .
Så drog jag han och Amanda till pizzerian :D
Ehehehehe , och Amandas mogna skämt är tuffa :DD
Just nu sitter man och lyssnar på Vinnie Paz , ahh underbart tung musik !
Fast mamma gillar den inte :(
Hahahaha , men hon får skylla sig själv att hon ville komma hem nu ;)


Är så fett glad att ha dig just nu syster , jag behöver aldrig ens säga när jag behöver prata , du vet det bara ♥


Kommentarer
Postat av: Paulina

awww gumsan <3

2011-05-19 @ 07:48:23
Postat av: Paulina

Aww gumsan <3

2011-05-19 @ 07:49:07
Postat av: Jonte

rövhål på den jävla fittan, fattaru inte vilket äckel det är?!!

Seriöst plutt, om inte du svarar på sms skriver jag allt i kommenter här, okej?

Om den saken ens kommer nära dig, ring!!

2011-05-20 @ 13:43:36
Postat av: Paulina

Aww TerranBerran!Du har en beskyddare så gulligt ! :)

2011-05-21 @ 12:51:38
Postat av: Paulina

Btw Jonte, vi är nte lika o:

2011-05-21 @ 16:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0