Rörigt .

Hemma igen då :)
Testar papis hörlurar , fan att man inte kan dra högre volym på dom :(
Aja , men jag kom till skolan drog på engelska och knullkunskap sen när matten skulle börja drog jag hem .
Hahahaha jävla gött liv jag har :DD
Om helgen blir som planerat blir det förhoppningsvis bio med My , Theo och Isak på fredag .
Asnice ju !
Så tänkte jag dra på cruisingen på typ lördag ?
För det va väl denna helgen ?
Hahahahha , jävla fint minne jag har :D
Ahh , så är ju då frågan om jag ska dra med Josse och Rasmus och dom eller höra om man kan träffa Markus eller någon där :)
Hoppas Markus ska dit fan , haha får nog snacka med han sen !
Får jag inte dra på cruisingen nu dör jag seriöst :(
För jag är så sjukt jävla taggad ju !
Åhh , snart är det sommar också , taggataggataggaaaa :DDD
Men aja , funderar på att dra på någon film eller något nu .
Eller ska man kanske gå bort till lammen och mysa ? :)
Hihihihi , så små och söta är dom ! ♥

 


Mycket seriös bild ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0